Zespół
Eksperci i analitycy

Nasi badacze i konsultanci to cenieni eksperci w zakresie rynku farmaceutycznego, farmakoekonomiki oraz wpływu prawa na rynek leków. Członkowie blisko osiemdziesięcioosobowego zespołu PEX PharmaSequence od lat specjalizują się w zagadnieniach rynku zdrowia. Doświadczenie zdobywali w firmach doradczych, badawczych i farmaceutycznych, w tym na kierowniczych stanowiskach.

  • Lekarze i farmaceuci
  • Ekonomiści
  • Socjolodzy
  • Matematycy i statystycy
  • Badacze rynku
  • Analitycy
  • Konsultanci
  • Programiści
zadaj nam pytanie
Zespół zarządzający
  • Zespół
    Jarosław Frąckowiak
    Prezes Zarządu, Partner Zarządzający Doktor socjologii ##ypgdhapl.ugprzdlxpz#at#etmeh.ea##

    Doradztwo strategiczne, SFE, analizy rynkowe, prognozy
    Ekspert i współtwórca na rynku polskim serwisów badań rynkowych oraz produktów SFE

    • Od 25 lat związany z rynkiem farmaceutycznym. Pełnił funkcje dyrektora generalnego: w Medical Data Management (MDM), portalu Esculap i Dendrite. Był także odpowiedzialny za biura MDM w Czechach i na Węgrzech (segment badań rynkowych) oraz w Dendrite za operację w Rosji. Pełnił funkcje regionalne – dyrektora generalnego serwisów segmentacyjnych i profilujących w Europie, później w Cegedim odpowiadał za operację Cegedim Customer Information w CEE.

      W ostatnich latach służył swoim doświadczeniem Klientom pełniąc funkcję prezesa PharmaExpert oraz wiceprezesa PEX PharmaSequence.

  • Zespół
    Jakub Dalach
    Wiceprezes Zarządu
    Dyrektor Działu Sprzedaży
    Partner
    Magister stosunków międzynarodowych oraz Zarządzania, MBA ##ypzjq.spaprw#at#etmeh.ea##

    Doradztwo w zarządzaniu sprzedażą i efektywnością
    Doświadczenie w firmach farmaceutycznych i doradczych

    • Jakub Dalach posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku farmaceutycznym. Pracował na kierowniczych stanowiskach zarówno w firmach farmaceutycznych – Polpharma, Ratiopharm jaki i firmach wyspecjalizowanych w badaniach i doradztwie w obszarze ochrony zdrowia – PMM, MDM, PharmaExpert. Ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą, budowie i wdrażaniu strategii z zakresu efektywności prowadzenia biznesu oraz analizie i wykorzystaniu danych rynkowych. W PharmaExpert pracował od 2008 roku, gdzie swoją uwagę koncentrował na rozwoju i sprzedaży serwisów aptecznych dla rynku farmaceutycznego.

      Współtworzył pierwsze, wyspecjalizowane komórki z dziedziny Sales Force Effectivness na rynku farmaceutycznym i odpowiadał za projekt pierwszej hurtowni danych dostępnej na polskim rynku leków.

  • Zespół
    Krzysztof Gersz
    Dyrektor Działu Konsultingu i Analiz
    Partner
    Lekarz medycyny ##zgonhoidu.vtgho#at#etmeh.ea##

    Strategia i taktyka marketingowa, rozwój serwisów marketingowych
    Doświadczenie w firmach doradczych i farmaceutycznych

    • Z wykształcenia jest lekarzem. Karierę zawodową związał z branżą farmaceutyczną. Od 1993 roku pracował w takich firmach jak Servier, BMS, Sanofi, Organon, Teva oraz Recordati, zajmując się przede wszystkim marketingiem operacyjnym, piastując stanowiska od Product Managera do Dyrektora Marketingu.

      Do zespołu PEX PharmaSequence dołączył w czerwcu 2015, początkowo odpowiadając za opracowanie i rozwój serwisów marketingowych. Ekspert w zakresie opracowywania i wdrażania strategii marketingowych oraz prognozowania sprzedaży.

  • Zespół
    Joanna Głażewska
    Dyrektor Działu Badań, Partner Socjolog ##ydpccp.vapotlhzp#at#etmeh.ea##

    Ekspert w obszarze badań rynku medycznego/ farmaceutycznego, z ponad 15 letnim doświadczeniem zdobytym w największych międzynarodowych i polskich firmach badawczych.

    • W PEX od 2013 roku doradza Klientom w zakresie wyboru optymalnych metod zdobywania potrzebnych informacji i danych niezbędnych do podejmowania decyzji i planowania działań biznesowych.

      Kieruje pracą Działu Badań oraz kompleksowo koordynuje realizowane projekty badawcze.

      Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie projektów odnoszących się do rynków wysokospecjalistycznych [leki RX oraz terapie dostępne w ramach programów lekowych].

      Specjalisttka w zakresie badań epidemiologiczno-medycznych wykorzystywanych m.in. w procesach Market Access oraz na potrzeby działów Medycznych i Marketingowych firm farmaceutycznych.

      Współautorka publikacji powstających na podstawie zrealizowanych projektów, posiadająca bogate doświadczenia we współpracy z kluczowymi Ekspertami z wielu obszarów medycznych.